پنجشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۸

آقای موسوی من هم به شما علاقه‌مندم!

.
.
آقای موسوی! بارها به خودم گفته بودم که چرا می‌خواهم به شما رای بدهم و پای استدلال‌ام چوبین بود و از دلایل‌ام راضی نبودم. اما حالا می‌دانم.
.
.
.
هرچه فکر می‌کنم همه چیز را همه گفته‌اند تنها چیزی که مانده آرزوی موفقیت برای شیخ اصلاحات است در مناظره‌اش با آن مرد کوچک.*
.
.
·
* به گمان من تنها جایی که ممکن است حرف‌هایی از جنس تعقل و آرامش و روشن شدن ذهن زده شود آن جاست که میرحسین و کروبی به دور دوم راه یابند. و میسر نمی‌شود مگر با پشتیبانی همه جانبه‌ی طرفداران هر دو. با شما هستم دوست عزیز! تو که نمی‌خواهی این پاره‌کرده‌زنجیر حتا یک روز دیگر بر صندلی صدارت بنشیند؟ پس دست‌ات را به من بده. آن وقت می‌شود رفتارهای درست انتخاباتی را دید.

۱ نظر:

yekvahid گفت...

سلام دوستان عزیز.من عضو تازه وارد دهکده جهانی هستم و خیلی دوست دارم که هرچه زودتر دایره دوستی هامو در دنیای مجازی گسترش بدم.اولین پست بلاگ رو اختصاص دادم به مهم ترین بحث این روزها که گرم کننده هر محفلی است.با من همراه باشید.