شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸

امروز شنبه و تبریک پیروزی


.

رئیس جمهور من میرحسین موسوی است.
.

.
اما تبریک پیروزی باشد تا وقتی یاد گرفتیم وظیفه‌ی ما فقط دادن یک رای نبود و نیست. این می‌شود رای دادنی که پشت‌اش منطق نباشد. اگر برای این رای و نظر خود دلیل محکم و قاطعی داشته باشید؛ پس باید از حرف و حق‌تان دفاع کنید، چون قاعده‌اش این است.

.

.
می‌آیم تهران. فعلن همین را داشته باشید از کسی که شب را تا صبح بیدار بوده و همه کار کرده، فریاد زده، اشک ریخته، خندیده، ... و با تجربه‌ی همه‌ی این‌ها می‌گوید به این نتیجه رسیده که باید پشت حرف‌اش بایستد. این تنها کار منطقی و عاقلانه‌ی امروز است.

.

.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

احساس میکنم بازی خوردم و شدم سیاه لشگر واسه یه انتخابات کثیف و نمایشی یه آدم چقد می تونه پست باشه که واسه رسیدن به ریاست جمهوری دست به هر کاری بزنه که کمترینش دروغگوییه!وافعا متاسفم که تو یه همچین جایی زندگی میکنم جایی که این...رییس جمهورش و الاناست که بیاد تو تلویزیون و پیام تبریک احمقانشو با یه لبخند مشمیز کننده بهمون بگه!!!من مطمینم همه ی اون احمقایی که به احمقی نژاد رای دادن(یعنی 14 میلیون نفر نه بیشتر!!!)بعد از 4 سال پشیمون خواهند شد و همه ی اونا در قبال ما مسیولن که با کلی امید واسه تغییر رای دادیم من که دیگه تو این سرزمین ساخته شده از دروغ وریا نمی مونم(من و خیلی از دوستام تصمیم به رفتن گرفتیم)ولی نفرین من پشت سر همه ی اینایی که به رایم خیانت کردن خواهد بود که منو از وطنم دور کردند البته اگه پاسپورتم ارزشی داشته باشه

Neginete گفت...

عجب اوضاعیه!آدم فکر می‌کنه قسمتی از یک تاریخ است. مثل نقطه عطفهایی که در تاریخ یک سلطنت می‌گفتند از فلان اتفاق شروع شد و از فلان اتفاق اوج گرفت و...! یعین آره دیگه...هیچ دشمنی نمی‌تونست ازین بدتر براشون انجام بده که خودشون کردند! البته فعلا از همه بدتر برای ماست و برای کشور!
مراقب خودت باش :)